Vali Seddar Yavuz, sosyal medya hesabından aşı olduğu fotoğrafı paylaşarak altına,”Pandemide vaka sayıları maalesef artmaya başladı.
Bugün hatırlatma aşımı oldum” dedi
Kocaeli Valisi Yavuz hatırlatma aşısını oldu ve uyardı
0
Paylaş
Mod seçin, deneyimini kişiselleştirin.
Vali Seddar Yavuz, sosyal medya hesabından aşı olduğu fotoğrafı paylaşarak altına,”Pandemide vaka sayıları maalesef artmaya başladı.
Bugün hatırlatma aşımı oldum” dedi
Daha fazla gösterilecek yazı bulunamadı!
Tekrar deneyiniz.
Bu web sitesinde en iyi deneyimi yaşamanızı sağlamak için çerezler kullanılmaktadır.
Korkusuz Kocaeli ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!
Bugün nasıl yardımcı olabilirim?
Yapay zeka yanlış bilgi üretebilir